Verzending & Retourneren
Zeker weten! Wij garanderen al snelle en gratis verzending binnen Nederland vanaf een bestelbedrag van €40.-
Voor bestellingen binnen Europa verzenden we met Post NL.
Wij pakken alle bestellingen zorgvuldig in met zo min mogelijk kans op schade.
Alle bestellingen worden binnen 24 uur verzonden. Dat betekent dat je in Nederland en België je bestelling binnen 2 werkdagen in huis hebt.
Jouw bestelling retourneren is erg gemakkelijk.
- Je stuurt een mailtje naar info@deluxo.nl
- Wij melden je retour aan en voorzien je van het benodigde retourformulier + de overige instructies.
- Je stuurt de bestelling terug onder vermelding van het bestelnummer + het retourformulier.
Indien je gebruik hebt gemaakt van onze retourservice, ontvang je alle betalingen inclusief eventuele verzendkosten binnen een termijn van maximaal 14 dagen terug.
We betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als wat je gebruikt hebt voor je bestelling tenzij hier een uitzondering op geldt.
Bestellen & Betaling
Je kunt ons op werkdagen tijdens kantooruren bereiken.
Het beste bereikbaar via: info@deluxo.nl. Vanuit hier garanderen we binnen 24 uur een reactie.
Chatten? Graag! Gebruik de chatfunctie op onze website om snel en gemakkelijk in contact te komen met een beschikbare medewerker.
We zijn (Beperkt) telefonisch bereikbaar op +31 6 19165072
Onze producten liggen op voorraad in ons magazijn in Nederland, mits anders aangegeven.
Je ontvangt binnen 24 uur na het plaatsen van je bestelling een verzendbevestiging met daarin de link om de zending te volgen op de website van de vervoerder.
Ook is het mogelijk om de status van je bestelling te volgen in je account op de website.
Als je problemen ondervindt bij het traceren van jouw bestelling, onthoud dan:
- Het kan tot 24 uur duren vanaf het moment dat je de verzendbevestiging ontvangt totdat het volgnummer is geactiveerd via de traceerdienst.
- Zorg ervoor dat je de traceergegevens uit jouw verzendbevestiging gebruikt.