Verzending & Retourneren

Bieden jullie gratis verzending?

Zeker weten! Wij garanderen al snelle en gratis verzending binnen Nederland vanaf een bestelbedrag van €40.-

Hoe verzenden jullie?

Voor bestellingen binnen Europa verzenden we met Post NL.

Wij pakken alle bestellingen zorgvuldig in met zo min mogelijk kans op schade.

Wat is jullie levertijd?

Alle bestellingen worden binnen 24 uur verzonden. Dat betekent dat je in Nederland en België je bestelling binnen 2 werkdagen in huis hebt.

Wat is jullie retourbeleid?
Je mag jouw bestelling retourneren binnen 30 dagen na ontvangst. 
Gratis retournering is mogelijk binnen een termijn van 14 dagen.
 
Let er op dat de producten uit je bestelling ongebruikt zijn. Dit in verband met hygiënische redenen.
Let op: De bestelling dient dus in dezelfde doos, ongebruikt, compleet en netjes te worden geretourneerd. 
 
Voor etherische oliën geldt dat de sealing ongeopend moet zijn om deze te kunnen retourneren.
 
Wij hanteren een maximale verwerkingstijd van 14 dagen voor een retourzending.
Hoe meld ik een retour aan?

Jouw bestelling retourneren is erg gemakkelijk.

  1. Je stuurt een mailtje naar info@deluxo.nl 
  2. Wij melden je retour aan en voorzien je van het benodigde retourformulier + de overige instructies.
  3. Je stuurt de bestelling terug onder vermelding van het bestelnummer + het retourformulier.
Hoe werkt de terugbetaling?

Indien je gebruik hebt gemaakt van onze retourservice, ontvang je alle betalingen inclusief eventuele verzendkosten binnen een termijn van maximaal 14 dagen terug. 

We betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als wat je gebruikt hebt voor je bestelling tenzij hier een uitzondering op geldt. 

Bestellen & Betaling

Hoe zijn jullie te bereiken?

Je kunt ons op werkdagen tijdens kantooruren bereiken.

Het beste bereikbaar via: info@deluxo.nl. Vanuit hier garanderen we binnen 24 uur een reactie.

Chatten? Graag! Gebruik de chatfunctie op onze website om snel en gemakkelijk in contact te komen met een beschikbare medewerker.

We zijn (Beperkt) telefonisch bereikbaar op +31 6 19165072

Wat zijn jullie betalingsmogelijkheden?
iDEAL
Vooruitbetalingen via uw eigen bank met iDeal. Reken veilig en gemakkelijk uw online aankopen af met iDEAL in een vertrouwde omgeving, met de specifieke beveiligingsmethoden van uw eigen bank. U kunt direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. iDEAL werkt alleen voor klanten met een Nederlandse bankrekening.
 
PayPal
Met PayPal kan iedereen met een e-mailadres snel, veilig en internationaal online betalingen verzenden en ontvangen via creditcard of bankrekening. PayPal-leden kunnen met PayPal snel en eenvoudig aankopen doen.
 
MasterCard of VISA
Indien u kiest voor een betaling met creditcard, dient u tijdens het bestelproces uw creditcardnummer, de vervaldatum en de CVC-code (op de achterzijde van de kaart) in te vullen. Let er op dat u exact de naam overneemt zoals die op de kaart vermeldt staat (naam van de kaarthouder). Uw betaling wordt vervolgens online geautoriseerd, zodat u direct weet of deze wel of niet wordt goedgekeurd. Kiest u voor deze betaalmethode, dan kunnen wij uw bestelling direct na betaling in behandeling nemen.
 
Bancontact / Mister Cash
Wij ondersteunen ook Bancontact/Mister cash. De online betaalmethode voor onze klanten uit België welke bij een van de volgende banken zijn aangesloten: Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank of VDK Spaarbank.
 
Giropay
Giropay bieden wij als mogelijkheid voor onze Duitse klanten. Giropay toont veel overeenkomsten met het Nederlandse iDeal en is mogelijk bij de meeste Duitse banken waaronder Sparkasse en Postbank.
 
Bankoverschrijving
Hebt u geen creditcard of bankrekening die geschikt is voor iDEAL of PayPal, dan kunt u ook via een bankoverschrijving betalen. Maak het totaalbedrag van uw factuur over op de bankrekening van Geurwolkje, onder vermelding van het ordernummer. Zodra uw betaling binnen is, nemen wij uw order in behandeling.
Zijn alle producten op voorraad?

Onze producten liggen op voorraad in ons magazijn in Nederland, mits anders aangegeven.

Waar kan ik mijn bestelling volgen?

Je ontvangt binnen 24 uur na het plaatsen van je bestelling een verzendbevestiging met daarin de link om de zending te volgen op de website van de vervoerder.

Ook is het mogelijk om de status van je bestelling te volgen in je account op de website.

Als je problemen ondervindt bij het traceren van jouw bestelling, onthoud dan:
- Het kan tot 24 uur duren vanaf het moment dat je de verzendbevestiging ontvangt totdat het volgnummer is geactiveerd via de traceerdienst.
- Zorg ervoor dat je de traceergegevens uit jouw verzendbevestiging gebruikt.

Geen antwoord op je vraag gevonden?